Mājas lapa Sveiks lai dzīvo! Skrien gudri Raksti Skrien gudri Sieviešu skrējienā

Skrien gudri Sieviešu skrējienā

30-05-2018
33774386 2165592983465703 7164823117011877888 o

2. jūnijā, kad notiks Euroaptiekas Sieviešu skrējiens, sola karstus laikapstākļus. Euroaptiekas Sieviešu skrējiena vēstnese un Euroaptiekas farmaceite Anna Ļapidevska iesaka sekot līdzi laika prognozei un ņemt vērā ieteikumus, lai nepārslogotu ķermeni.

  1. Ūdens ir visa pamatā, tomēr tas atkarīgs arī no skrējiena distances. Ja skrējiens ir plānots mierīgs (aptuveni līdz 40 minūtēm) par padzeršanās pa ceļam nav nepieciešama. Taču, ja tas ir viegls skrējiens, kas varētu ilgt stundu, būtu labi ņemt līdzi dzeramo. Dzeriet bieži ūdeni.
  2. Apklājiet galvu ar lakatu vai uzvelciet cepuri, lai izvairītos no iespējamības saņemt saules dūrienu.
  3. Izmantojiet saules aizsargkrēmu, lai izvairītos no apdegumiem, un tie pasargās ādu no negatīvās UV staru ietekmes.
  4. Labāk ir izvairīties no treniņiem karstumā, drīzāk izmantojiet tos, lai sagatavotu savu organismu, bet skrieniet gudri. Temps var samazināties un tas nebūs nekas traks. 
  5. Treniņos izmēģiniet pareizo elektrolītu dzērienu kombināciju, lai sacensībās Jūs pēkšņi nepārsteigtu muskuļu krampji. 
  6. Protams, ir ļoti svarīgi un būtiski izvēlēties pareizu, laikapstākļiem atbilstošu apģērbu.
  7. Izvērtējiet savas spējas! Ja pašsajūta ir slikta un reibst galva, pārtrauciet skrējienu!