Biežāk uzdotie jautājumi

  • Vai, veicot piegādi uz norādīto adresi, darbosies Medus kartes priekšrocības?

Izmantojot pakalpojumu “Medikamentu piegāde mājās”, netiek nodrošinātas Medus kartes priekšrocības.

  • Vai varēšu veikt pēcapmaksu skaidrā naudā?

Nē, apmaksa par pakalpojumu ir bezskaidras naudas darījums.

  • Kur es varēšu saņemt Euroaptiekas rekvizītus, lai veiktu pārskaitījumu?

Rekvizīti tiks nosūtīti uz Jūsu norādīto e-pasta adresi pasūtījuma pavadzīmē. Veicot maksājumu, lūdzu, norādiet pavadzīmes numuru!

Rekvizīti: EUROAPTIEKA, SIA; Reģ. nr. 40003558181; Swedbank A/S; LV33HABA0551002988187

  • Vai medikamentus var atgriezt?

Pasūtījumā iekļautās preces, tostarp medikamentus, nevar atgriezt. Tāpēc, pirms veicat pasūtījumu, neskaidru jautājumu gadījumā aicinām konsultēties ar mūsu farmaceitu.

  • Kādus produktus var pasūtīt?

Šis pakalpojums paredzēts recepšu medikamentu un kompensējamo medikamentu piegādei.

Ja, konsultējoties ar Euroaptiekas farmaceitu, Jums radīsies vēlme pasūtīt uztura bagātinātājus, medicīnas ierīces, kosmētiku vai citas preces, varēsiet tās pievienot savam pasūtījumam.

  • Ko darīt, ja saņemtā prece ir bojāta?

Ja, saņemot pasūtījumu, konstatējat, ka tas ir bojāts, aicinām sazināties, rakstot uz e-pasta adresi piegademajas@euroaptieka.lv vai zvanot pa tālruni +37120369469.