Mājas lapa Jaunumi Euroaptieka ir atzīta par izdevīgāko zīmolu

Euroaptieka ir atzīta par izdevīgāko zīmolu

04-10-2016
euroaptieka ir atzita par izdevigako zimolu

Sadarbojoties “DDB Consulting”, pētījumu kompānijai “GfK”, žurnālam “Kapitāls” un mediju aģentūrai “PHD” ir izveidots Mīlētāko zīmolu tops. 2016. gadā EUROAPTIEKA ir atzīta par izdevīgāko zīmolu topā starp farmācijas nozares uzņēmumiem Latvijā, ar 43,2% aptaujas dalībnieku novērtējumu. Savukārt 18,6% atzīst, ka EUROAPTIEKA ir kvalitatīvs zīmols. Mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004. gada un kalpo kā svarīgs atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīvesstila un ieradumu atspoguļošanā.

“Ikviens EUROAPTIEKAS klients ir mūsu prieks un gandarījums. EUROAPTIEKA katru gadu aug un attīstās un liela uzmanība tiek pievērsta tam, lai ikviens aptiekā atrastu sev piemērotāko un nepieciešamo. Paldies ikvienam, kas pozitīvi novērtē mūsu darbu un izvēlas EUROAPTIEKU. Esam uzsākuši veselības kustību “Sveiks lai dzīvo”, kas parāda, ka aptieka ir arī vieta, kur var saņemt profesionālas konsultācijas par skaistumu, labsajūtu un savas veselības profilaksi. Mēs gribam, lai aptieka palīdz vairot labo, nevis tikai cīnīties ar slikto.  EUROAPTIEKA palīdzam līdzcilvēkiem būt veseliem un justies labi” – atzīst Evita Birzniece, SIA EUROAPTIEKA pārdošanas un mārketinga departamenta direktore.

EUROAPTIEKA mīlētāko zīmolu topa kopvērtējumā ieņem 81.vietu, ar “mīlestības apliecinājumu” no 8.3% aptaujas dalībniekiem, savukārt starp farmācijas nozares līderiem ieņem godpilno 2.vietu.

Latvijā darbojas 52 aptiekas 27 apdzīvotās vietās ar EUROAPTIEKAS zīmolu, kas ir viens no valstī lielākajiem aptieku tīkliem ar aptuveni 500 darbinieku. EUROAPTIEKAS zīmols pieder uzņēmumam EUROAPOTHECA, kuram kopumā ir vairāk nekā 400 aptieku Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Polijā un Ukrainā. 

  • sss
  • sss
  • sss